maandag 19 november 2018

Ik denk dat hij mij leuk vind

De reden dat een man dit doet is omdat hij jou ervan probeert te overtuigen dat hij een leuk persoon is. Of je met zo’n man wil daten dat laat ik aan jou over, maar als hij indruk op je probeert te maken dan doet hij dat omdat hij je leuk vindt. Je hebt meerdere signalen nodig, het liefst zoveel mogelijk. Hoe meer tekenen dat hij je aantrekkelijker vindt, hoe groter de kans dat het klopt. Ook al ben ik geweldig, ik kan geen gedachten lezen.


En ik wil voorkomen dat je een onnodig blauwtje loopt. Dat hij één keer aardig tegen je doet wil niet zeggen dat hij je aantrekkelijk vindt. Maar zie je consistent “ ik vind je leuk “-signalen, berg je dan maar.


Je hebt een stille of minder stille aanbidder te pakken. Maar niet voordat ik je vertel dat je je waarschijnlijk beter kunt richten op een andere vraag. Hoe zorg ik ervoor dat ik krijg wat ik wil!


Ik denk dat hij mij leuk vind

Namelijk dát hij jou leuk vindt, als dat je bedoeling is. De vraag ‘ vind hij me leuk ’ komt namelijk voort uit de angst voor een afwijzing. Als hij indruk wil maken zorgt hij met zijn houding dat hij stoer en mannelijk oogt: Hij staat met zijn benen wij rug recht en hoopt dat zijn beste facetten je opvallen. Oh en ik durf aan niemand te vertellen dat ik haar leuk vind gvd ik hou van haar.


Als hij iedere gelegenheid gebruikt om je aan te kunnen raken dan is de kans zeer groot dat hij je leuk vindt. Signaal 6: Hij laat z’n tanden zien. Als iemand jou leuk vindt, dan lacht hij naar je. Dat is in principe niets nieuws, toch? Er is echter één bepaald ding wat mannen anders doen dan vrouwen wanneer ze lachen.


Je komt er maar niet achter, vindt hij jou nu wel of niet leuk ? Als je zelf de kriebels in je buik hebt, raak je van alle woorden en gebaren in de war. Ben je helemaal gek op die ene jongen, maar wil je weten of hij ook zo verliefd op jou is? Kan je aan niks anders denken dan aan hem?


Kom erachter of hij je leuk vindt! Wanneer je ontdekt dat hij jou ook leuk vindt, kan je juist vleugels krijgen en meer durven. Daarom leer je in deze blog signalen om te herkennen of hij je leuk vindt.


Bovenaan deze blog vind je een video met de volledige uitleg (bekijk die eerst als je hem nog niet hebt gezien). Is hij verliefd op mij ? Mijn reactie daarop: ik denk dat desbetreffende persoon wel weet over wie ik het heb. Zijn reactie: slimme meid. Na een aantal leuke uitstapje besloot ik om mijn gevoelens duidelijk te maken.


Hij kwam echter uit de lucht gevallen en zei dat ik een goede vriendin was en hij kende mij ook al lang. Ik was gekwetst maar ik bleef met hem omgaan. De reden dat jij jezelf deze vraag stelt is namelijk meestal: dat je deze vrouw inmiddels al wel heel erg leuk bent gaan vinden. Zo leuk , dat er voor jou persoonlijk veel afhangt van wat zij van jou vindt.


Ik denk dat hij mij leuk vind

Dat maakt iemand aanspreken om te gaan ontdekken of ze jou ook leuk vindt, een absoluut lastige opgave. Hij moet het gevoel hebben dat hij zichzelf kan blijven, dat hij de dingen kan doen die hij leuk vindt en genoeg tijd voor zichzelf heeft. De meeste jongens hebben nou eenmaal tijd voor zichzelf nodig en je zult hem moeten respecteren door hem die tijd te gunnen. Er is ( denk ik ) een jongen in de supermarkt die mij wel leuk vind.


En dat vind ik eerlijk gezegd totaal niet fijn. Hij is helemaal niet mijn type. Ik heb vandaag niet de stap gezet en ook niet gezegd dat ik in hem meer zie. Dit omdat ik het gewoon heel lastig vindt.


En de vriendschap gewoon niet wil verbreken, want weet niet of hij mij wel leuk vindt. Maar nu heeft hij mij uitgenodigd voor zijn verjaardag van volgende week wat zou ik hem kunnen geven? Zij antwoordde daarop dat ze langs de appie wilde voor wat eten en ze zei dat Lorrenzo ook werkte en hij het leuk zal vinden als ik langs kwam.


Wij gingen langs en haar idee was dat zij zich ging verstoppen en ik naar hem toe moest gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts