vrijdag 9 november 2018

Maatje om mee uit te gaan

Maatje om mee uit te gaan

Wil je graag een maatje om mee op stap te gaan ? Lukt het je niet om contacten te leggen of weet je niet goed hoe? Heb je behoefte aan gezelschap of zoek je iemand om spelletjes mee te doen? Vanwege zijn beperking kan hij dit niet alleen en voelt het veiliger om dit samen met iemand te doen. Dingen die hij bijvoorbeeld zou willen doen is een bioscoopje pakken of naar een voetbalwedstrijd willen gaan.


Je spreekt eens per week á twee weken af met Peter. Hij houdt ervan om erop uit te gaan , bijvoorbeeld naar de markt of naar Artis, maar door zijn vergeetachtigheid kan hij dit niet meer alleen. Peter kan wat achterdochtig zijn, maar heeft ook de nodige humor.


Hij is gek op verhalen vertellen en heeft daarbij een grote fantasie. Ontmoet leuke mensen om mee uit te gaan Dé sportmaatjes site van Nederland! Vertel me meer over Sportpartner. Maatje om mee te gaan wandelen.


Maatje om mee uit te gaan

Ik zoek iemand om mee te gaan wandelen. Alleen komt het er niet van. Ik ben niet goed ter been en loop daarom met een rollator. Van de fysiotherapie moet ik toch wel 2x per week gaan wandelen.


Sociaal meisje met autisme zoekt fijn maatje. Het zou daarom fijn zijn een vrijwilliger te vinden die hier mee om kan gaan en goed grenzen aan kan geven. Verder heb ik een aangepaste fiets, maar ik kan wel tot km lopen.


Ook heb ik een OV-begeleiderskaart, dit betekent dat iemand gratis met mij mee kan reizen met de bus of trein. Ik woon zelfstandig met begeleiding in mijn eigen appartement. Door bijvoorbeeld samen te gaan kijken in het wijkcentrum, of te gaan sporten en contact te maken met mensen.


De Bruggenbouwer helpt jou daarbij. De website is heel gemakkelijk te gebruiken, zodat iedereen zo zelfstandig mogelijk contact kan leggen met anderen. Voor mensen die het eng of spannend vinden om te gaan daten, zijn er trainingen. Iets ondernemen wordt veel leuker als je dat samen doet met een maatje.


Dat vinden wij nou ook. Toch is het voor veel jongeren met een beperking lastig om erop uit te gaan. Jij kunt daar iets aan doen. Ik ben van plan naar deze tentoonstelling te gaan maar ik heb nog niemand om mee te gaan , heb jij zin om gezellig mee te gaan ? Het fijne van iemand uit vragen op deze manier is dat het heel erg spontaan lijkt.


Het gebeurt steeds vaker dat mensen op vakantie willen, maar niemand hebben om mee te gaan. Hallo ik zoek gezellig maatje om mee koffie te drinken, uit eten gaan , te winkelen, koken, dagje uit , gezellig praten… Hallo ik zoek gezellig maatje om mee koffie te drinken, uit eten gaan , te winkelen, koken, dagje uit , gezellig praten of goed gesprek te voeren, theater, musea, bioscoop en gezellig thuis. Voor veel mannen is dit ‘ mee uit vragen’ een hopeloze stap die ze vaak niet, verkeerd of veel te laat nemen.


Daarom zal ik je deze keer een aantal goede tips geven om dit makkelijker te maken en de kans op afwijzing zo klein mogelijk te maken. Hoe Je Een Vrouw Mee Uit Vraagt: 1. De deelnemers kunnen via deze groep maatjes vinden om mee te gaan wandelen of te fietsen. Maar ook iemand om mee naar het theater te gaan of misschien zelfs een nieuwe levenspartner. Iedereen die alleengaand of alleenstaand is, dus niet getrouwd of samenwonend.


Sfeer Wellicht ten overvloede: deze mailgroep is geen relatiebureau. Liefst iemand met een auto. Bij goed weer met de scootmobiel anders graag met de auto. Een keer naar het winkelcentrum van de Ruwaard of naar het bos.


Voor een jarige man zijn wij op zoek naar een maatje om samen er op uit te gaan. Vliegtuigen en cruiseschepen spotten is zijn grote hobby, daarnaast gaat hij graag zwemmen en fietsen. Hij is woonachtig in Zwartewaal en in het bezit van een auto. Gerda zoekt een Coachmaatje die haar kan motiveren om naar buiten te gaan en met haar kletst Petra zoek een opruimmaatje zodat ze in haar woning een goede start kan maken, wat betreft spullen. Nynke (jaar) zoekt een Coachmaatje om samen mee naar buiten te gaan , die ze kan vertrouwen.


Hoi mijn naam is Keyleigh en ik woon nog thuis bij mijn ouders en ik heb ook niet echt haast om op mezelf te gaan. Maar zoek wel een leuk vriendje, om soms de leegte in mijn leven wat op te vullen. Ben geen stapper want ik zit graag thuis. Maar toch als ik iemand moest vinden wil ik wel op pad.


Maatje om mee uit te gaan

Want dat lijkt me wel fijn hoor. De Tilburgse Nick is op zoek naar een maatje om mee naar een concert of de kroeg te gaan. TILBURG - Depressief zijn is één ding. Maar de 38-jarige Nick uit Tilburg is depressief én eenzaam.


Om ervoor te zorgen dat een jongen je mee uit vraagt dien je hem op subtiele wijze te laten merken dat je hem wilt leren kennen. Geef hem hints om hem te doen beseffen dat je klaar bent om met hem op date te gaan. Er is een aantal dingen dat je kunt doen om hem te laten inzien dat je wilt dat hij je mee uitvraagt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts