dinsdag 26 september 2017

Anwb rijles afzeggen

Indien de rijinstructeur of de rijschool voor of tijdens de rijles het vermoeden heeft of krijgt dat hiervan sprake is, is de rijinstructeur of de rijschool bevoegd de rijles onmiddellijk af te zeggen of te beƫindigen. Tijdens een rijles leer je stap voor stap te rijden in een motorvoertuig en doe je ervaring op in het verkeer. Je rijles afzeggen Je bent ziek en je zegt je rijles af. Soms komt het wel eens voor dat je de rijles moet annuleren.


En wat zijn dan de voorwaarden om dit kosteloos te doen. Als je op tijd bent, dan zal de instructeur hier geen kosten voor in rekening brengen. De tijd die hier voor staat is uur van te voren. Ik heb dit dan ook uur van te voren aangegeven. Ze hebben toen gezegd dat de kosten niet in rekening gebracht zouden worden.


Dit is toen vervolgens wel gedaan en heb ik geen vervangende lessen gekregen. Wij verzorgen rijopleidingen in heel Nederland voor de auto, motor, aanhangwagen en bromfiets. Als je een rijles tenminste werkdagen (meer dan uur) tijdens kantooruren van tevoren afzegt, hoef je die rijles niet te betalen.


Anwb rijles afzeggen

Hiervoor kun je het best even direct bellen met de klantenservice. Zeg je de rijles korter dan werkdagen van tevoren af, moet die rijles betaald worden. Zaterdag rekenen wij niet als werkdag. Is de leerling iets te laat, dan wacht de instructeur altijd minuten op de afgesproken plaats. Ben je er dan nog niet, dan heeft de Rijschool het recht om 1 van de les in rekening te brengen.


De leerling mag een rijles afzeggen of. Online je CBR theorie examen oefenen voor de auto, motor en bromfiets. In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs.


Hartelijke dank aan mijn geweldige rijles docent, hij heeft er voor gezorgd en er alles aan gedaan dat ik mijn rijbewijs kon halen. Een docent die echt wil dat zijn leerlingen slagen en op een goede manier. Ik neem op het moment rijlessen bij de ANWB.


Nu hoorde ik van mijn instructeur dat als ik me ziek zou melden, dat ik dan toch de rijles moet betalen, aangezien je jezelf minstens uur van te voren moet af melden. Aardige en goede instructeurs en goede auto's waar je in rijdt. ANWB Rijscholen is een fijne rijschool. Het enige waar ik wel moeite mee had is het afzeggen van de rijlessen. Het is erg streng, omdat het altijd werkdagen van te voren moet.


Soms is dit niet realiseren ivm ziekte bv. Altijd handig, een tussentijdse toets voor je rijexamen. Dan wen je alvast aan de examensituatie bij het CBR. En je kunt vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen op je examen. Voor lessen betaal je dus € 1. Een rijles bij iQdrive kost 3euro per les.


Overigens heeft iQdrive allerlei interessante pakketten, zoals IQ Gegarandeerd. Dit pakket (incl. gratis herexamens) kost slechts 8euro! Gereserveerd via uw opleider? Vraag aan uw opleider om uw examen te annuleren.


Anwb rijles afzeggen

Neem dan contact met ons op via klantenservice. ANWB verkeersinformatie voorziet je iedere dag van verkeersinformatie op de radio, via internet, NOS teletekst en apps. Bij dit kantoor werken meerdere instructeurs, die allemaal beschikken over jarenlange kennis en ervaring. We geven niet alleen auto rijles in Delft en omgeving, maar ook motorrijles, aanhanger-rijlessen en theorielessen vanuit ons eigen theorielokaal. Ook kun je bij ons terecht voor rijles in een automaat, of rijlessen in speciale omstandigheden.


De CZ stelt het op prijs indien zulks bij een citaat uit deze Algemene Voorwaarden vermeld wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts